fShare
0
Pin It

Τι είναι η Έκθεση Κρήτης;

Είναι μια προσπάθεια για μια διαδικτυακή “μεταφορά” ή “αναπαράσταση” μιας φυσικής Έκθεσης.

Αυτό σημαίνει οτι όπως στα εκθεσιακά κέντρα “στήνονται” σαλόνια και στη συνέχεια περίπτερα για τους επιχειρηματίες ώστε να παρουσιάσουν το προϊόν τους, έτσι και στην Έκθεση Κρήτης θα υπάρχουν σαλόνια και περίπτερα αλλά πλέον σε διαδικτυακή μορφή.

Σε ποιους απευθύνεται η Έκθεση Κρήτης;

Η Έκθεση Κρήτης απευθύνεται σε όλους τους επιχειρηματίες που παράγουν και εμπορεύονται Κρητικά προϊόντα.

Τι προσφέρει η Έκθεση Κρήτης στον επιχειρηματία που θα αποφασίσει να συμμετέχει;

Η Έκθεση Κρήτης είναι κατά την γνώμη μας ο πιο ολοκληρωμένος τρόπος προβολής και προώθησης μιας επιχείρησης από τους ήδη υπάρχοντες.

Αυτό ισχύει για αρκετούς λόγους.

Πρώτον, προσφέρει ακριβώς ότι προσφέρει και μια μεμονωμένη ιστοσελίδα της επιχείρησης, μια και το διαδικτυακό περίπτερο είναι στην ουσία μια ιστοσελίδα με ότιδήποτε αφορά την επιχείρηση. Εκεί προβάλονται τα πάντα για τα προϊόντα, την επιχείρηση, τον χώρο, το προσωπικό, την ιστορία της επιχείρησης και των προϊόντων αλλά και οτιδήποτε θέλει ο καθένας να προβάλει για την επιχείρησή του.

Δεύτερον, η επιχείρηση δεν είναι μόνη της στην προσπάθεια προβολής και προώθησης των προϊόντων της. Ανοίκει πλέον σε μια ομάδα επιχειρήσεων. Αυτό έχει αρκετά πλεονεκτήματα ειδικά σε ότι αφορά την επισκεψιμότητα. Με απλά λόγια αν κάποιος αναζητήσει ρακί ή κρασί και επισκευθεί την Έκθεση Κρήτης, τότε θα μπορεί με μια περιήγηση στα περίπτερα να δει και παξιμάδι, τυρί, λάδι ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει μέσα στην Έκθεση, κάτι που δε θα έκανε αν έμπαινε σε μια μεμονομένη ιστοσελίδα που έχει ρακί ή κρασί. Αυτό λοιπόν βοηθάει κατά πολύ τον επιχειρηματία.

Τρίτον, στην Έκθεση Κρήτης υπάρχει η λογική της συνέχειας. Θέλουμε όποιος συμμετέχει να θέλει να ανανεώσει την συμμετοχή του και να συνεχίσει να είναι στην ομάδα. Αυτό για να γίνει όμως πρέπει να δει και να καταλάβει πως κερδίζει από την συμμετοχή του. Στην Έκθεση Κρήτης λοιπόν υπάρχουν άτομα που ασχολούνται αποκλειστικά με την προβολή και προώθηση της Έκθεσης και του κάθε επιχειρηματία ξεχωριστά. Πέρα από την προβολή στα social media (facebook, twiter κλπ) θα γίνεται και μια πιο στοχευμένη προώθηση ανάλογα με το τι παράγει και εμπορεύεται η κάθε επιχείρηση. Αυτό θα γίνεται συστηματικά και με πλήρη γνώση του επιχειρηματία.

Τέταρτον, η κάθε επιχείρηση που θα συμμετέχει, δεν χρειάζεται να κάνει σχεδόν τίποτα. Αυτό σημαίνει πως δεν χρειάζεται να πακετάρει τα προϊόντα της και να τα μεταφέρει στον εκθεσιακό χώρο, αλλά ούτε να λείπει και ο επιχειρηματίας από την επιχείρησή του για το χρονικό διάστημα της έκθεσης. Ως αποτέλεσμα αυτού είναι η εξοικονόμιση ενός τεράστιου ποσού που δαπανούσε η κάθε επιχείρηση για την μεταφορά των προϊόντων, την μεταφορά των προσώπων αλλά και την διαμονή αν η έκθεση γινόταν σε άλλη πόλη.

Πέμπτον, ο επισκέπτης μπορεί να δει το περίπτερο της επιχείρησης από όπου κι αν είναι, ότι ώρα αυτός θελήσει και για όσο διάστημα επιθυμεί. Δηλαδή τέλος οι χρονικοί και γεωγραφικοί περιορισμοί! Μπορεί δηλαδή κάποιος από την Θεσσαλονίκη να επισκεφθεί την Έκθεση Κρήτης και τα περίπτερά της, στις 3 τα ξημερώματα ή στις 8 το πρωί οποιαδήποτε μέρα του χρόνου και να ασχοληθεί με το κάθε περίπτερο όση ώρα αυτός επιθυμεί.

Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα πλεονεκτήματα που προσφέρει η συμμετοχή στην Έκθεση Κρήτης αν συνδυαστούν με τις πραγματικά χαμηλές τιμές των πακέτων συμμετοχής, δημιουργούν μια εντελώς νέα τάξη πραγμάτων στην προβολή και προώθηση της κρητικής επιχειρηματικότητας.

Με εκτίμηση

Μηναδάκης Νικ. Μιχαήλ

Έκθεση Κρήτης

fShare
0
Pin It